2008年11月26日星期三

举高只手-农夫

你们听过这首歌吗?举高只手 来自香港农夫的歌。最近常在MyFM听到它,觉得歌词蛮有意思的说,就在这里与你们分享它~ 你们听过吗?

在歌词里有一段是这么唱的 -
“细细个有人教你有个美德
无论你有几得 千祈咪讲出嚟
最紧要谦卑 只手咪举起”
其实这个也是我们面对的问题,记得当年在华校时,个个人都害怕举手,好像会死一样。可是却被视为是一种美德,哇靠~

小泽进了英校后才发现原来真的有很大的差别,在英校里每个学生争先恐后的要答问题,每个人都大胆表达自己的感想,就算再笨的意见也敢敢说出来~ 小泽觉得这样才是新一代应该拥有的态度而不是沉默是金~

一下这段更够力~
“用呢只手拎住结婚戒指 问你锺意嘅女士 佢愿唔愿意
用呢只手其中一只手指 对住你嘅波士 叫佢咪咁多事
用呢只手改变世界历史 有人话你无知 起码你肯尝试”
对,自己要的东西自己要自己争取,有自己的手去抓住自己的未来~ 面对难缠的老板,同事,下属就真的要站起来面对,有自己的能力让他们醒过来~

有些人就是欺善怕恶的,你如果有手不用,有嘴不说,有眼不看的话,他们就会欺负你。人善被人欺,所以以自己的力量打倒恶势力~

来,我们来看看农夫的歌词~ (农夫还有另一首歌也蛮好听的 - 风生水起)

举高只手 农夫

我 我要 我要你 x2

举高只手 驶乜怕丑 举高只手 驶乜怕丑 x2

细细个有人教你有个美德
无论你有几得 千祈咪讲出嚟
最紧要谦卑 只手咪举起
所以你碰到爱嘅人
你冇问 你冇试下伸只手去拖下佢
你细个发嘅梦 当发梦 你冇胆豁出去捉紧佢
晚晚话郁郁不得志 睇死自己乜都失意
条路斜条路窄能走过只有Kenny B

所以你翻紧嗰份工唔系你嘅兴趣
身边嗰个人唔系你最爱嘅伴侣
生到成窦仔女 先至识得後悔
午夜望回流下两滴泪水
点解唔伸出去 我办不到
点解唔举高佢 从今以後的起心肝抬起头仲有

举高只手 驶乜怕丑 举高只手 驶乜怕丑 x2

你咪再顾虑咁多 边位睇小过我
只手举高过 驶乜惊举错

有冇谂过白日梦都可以成真
有冇谂过锺意嘅人等紧你成亲
有冇谂过呢世系你最开心嘅人生
睇你敢唔敢 举高只手唔好再等
用呢只手拎住结婚戒指 问你锺意嘅女士 佢愿唔愿意
用呢只手其中一只手指 对住你嘅波士 叫佢咪咁多事
用呢只手改变世界历史 有人话你无知 起码你肯尝试
我要用呢只手写出我嘅歌词 无论你锺唔锺意

一齐嚟伸出去 让他知道
一齐嚟举高佢 从今以後举高只手你哋唔驶怕丑

举高只手 驶乜怕丑 举高只手 驶乜怕丑 x4

我两个 继续唱歌
边位丑得过我
只手举高过 驶乜惊举错
全人类举高手好吗 x2

全人类举高手好吗 (举高只手 驶乜怕丑) x4





Email this author | All posts by DSvT | Main site@Life beside the edge

没有评论:

发表评论

欢迎你们留下你们的金玉良言~
Welcome to drop your comments~

.